سئو
17 تکنیک طلایی در بازاریابی برونگرا که باید بدانید!
- ✔
تبلیغات تلویزیونی و رادیویی:
بهرهگیری از قدرت صدا و تصویر برای جذب مخاطبان گسترده. - ✔
بیلبوردهای تبلیغاتی:
ایجاد تاثیر بصری قوی در مکانهای پرتردد. - ✔
تبلیغات مستقیم پستی:
ارسال کاتالوگها، بروشورها و نامههای تبلیغاتی به منازل یا محل کار مخاطبان. - ✔
بازاریابی تلفنی (Telemarketing):
تماس مستقیم با مشتریان بالقوه برای معرفی محصولات یا خدمات. - ✔
نمایشگاههای تجاری و کنفرانسها:
حضور در رویدادهای صنعتی برای ایجاد ارتباطات و نمایش محصولات. - ✔
اسپانسرینگ رویدادها:
حمایت مالی از رویدادهای ورزشی، فرهنگی یا اجتماعی برای افزایش آگاهی از برند. - ✔
روابط عمومی (PR):
ایجاد پوشش رسانهای مثبت از طریق انتشار اخبار و روابط با خبرنگاران. - ✔
بازاریابی پیامکی (SMS Marketing):
ارسال پیامهای کوتاه تبلیغاتی به تلفن همراه مخاطبان (با کسب اجازه). - ✔
برگزاری سمینارها و وبینارها:
آموزش و اطلاعرسانی به مشتریان بالقوه درباره محصولات یا خدمات. - ✔
مسابقات و قرعهکشیها:
ایجاد انگیزه در مخاطبان برای شرکت و افزایش آگاهی از برند. - ✔
بازاریابی دهان به دهان (Word-of-Mouth Marketing):
تشویق مشتریان راضی به معرفی برند به دیگران. - ✔
تبلیغات محیطی (Ambient Advertising):
بهرهگیری از فضاهای غیرمعمول برای تبلیغات خلاقانه. - ✔
بازاریابی چریکی (Guerrilla Marketing):
بهرهگیری از تاکتیکهای غیرمنتظره و پرهزینه کم برای ایجاد سر و صدا. - ✔
بهرهگیری از اینفلوئنسرها:
همکاری با افراد تاثیرگذار در شبکههای اجتماعی برای تبلیغ محصولات.







