سئو

17 تکنیک طلایی در بازاریابی برون‌گرا که باید بدانید!

  • تبلیغات تلویزیونی و رادیویی:

    بهره‌گیری از قدرت صدا و تصویر برای جذب مخاطبان گسترده.
  • بیلبوردهای تبلیغاتی:

    ایجاد تاثیر بصری قوی در مکان‌های پرتردد.
  • تبلیغات مستقیم پستی:

    ارسال کاتالوگ‌ها، بروشورها و نامه‌های تبلیغاتی به منازل یا محل کار مخاطبان.
  • بازاریابی تلفنی (Telemarketing):

    تماس مستقیم با مشتریان بالقوه برای معرفی محصولات یا خدمات.
  • بازاریابی

  • نمایشگاه‌های تجاری و کنفرانس‌ها:

    حضور در رویدادهای صنعتی برای ایجاد ارتباطات و نمایش محصولات.
  • اسپانسرینگ رویدادها:

    حمایت مالی از رویدادهای ورزشی، فرهنگی یا اجتماعی برای افزایش آگاهی از برند.
  • روابط عمومی (PR):

    ایجاد پوشش رسانه‌ای مثبت از طریق انتشار اخبار و روابط با خبرنگاران.
  • بازاریابی پیامکی (SMS Marketing):

    ارسال پیام‌های کوتاه تبلیغاتی به تلفن همراه مخاطبان (با کسب اجازه).
  • برگزاری سمینارها و وبینارها:

    آموزش و اطلاع‌رسانی به مشتریان بالقوه درباره محصولات یا خدمات.
  • مسابقات و قرعه‌کشی‌ها:

    ایجاد انگیزه در مخاطبان برای شرکت و افزایش آگاهی از برند.
  • بازاریابی دهان به دهان (Word-of-Mouth Marketing):

    تشویق مشتریان راضی به معرفی برند به دیگران.
  • تبلیغات محیطی (Ambient Advertising):

    بهره‌گیری از فضاهای غیرمعمول برای تبلیغات خلاقانه.
  • خلاقیت و نوآوری

  • بازاریابی چریکی (Guerrilla Marketing):

    بهره‌گیری از تاکتیک‌های غیرمنتظره و پرهزینه کم برای ایجاد سر و صدا.
  • بهره‌گیری از اینفلوئنسرها:

    همکاری با افراد تاثیرگذار در شبکه‌های اجتماعی برای تبلیغ محصولات.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا